2013. szeptember 1., vasárnap

Összefoglaló | Hétköznapi körmös kihívás

Még májusban indította útjára Thimmyke és Angel a Hétköznapi körmös kihívást. Én jó kicsit megkéstem vele, de végül az összes mani elkészült.^^




Hát nézzük! (:
1. Orgona                                      2. Strasszos

 3. Bogyószínű                                        4. Díszítőcsík 

5. Cseresznye                                            6. Fagyi

7. Babarózsaszín                              8. Fürdőruha inspirálta

9. Napraforgó                                    10. Lepke

11. Naplemente                                     12. Tenger

13. Pipacs                                    14. Szivárvány


Összességében meg vagyok elégedve az elkészített manikűrökkel, néhány kifejezetten jól sikerült. Új technikákat is kipróbáltam, ráadásul sokat fejlődtem is. Személyes kedvencem a strasszos és a bogyószínű.^^

Köszönöm a kihívást a lányoknak!

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből