2018. március 24., szombat

Teszt | 12 féle glitter-keverék

Sziasztok!

A mai bejegyzésben ismét egy olyan terméket szeretnéknektek bemutatni, amit a BPS weboldalától kaptam tesztelésre. Nagyon szeretem a különféle méretű és színű glitterekkel készített manikűrt, korábban én is vásároltam a néhány kombinációt, így mikor megpillantottam, hogy akár ezt is kérhetném, nem is volt kérdés, hogy beválasztom. 3 féle kombinációt közül lehet választani, az enyém az #1-es.


A dobozkák teteje nem zár a legprofibban, ezér utazás alatt történt enyhe kavarodás, de azt viszonylag könnyen orvosoltam.



Ahogy a képeken is látszik, három méretűek a glitteek: nagy-, közepes- és kis kör alakban vannak. A színek is jól vannak keverve, nagyon jól fel lehet velük dobni egy egyszerűbb lakkozást is.

Készítettem néhány manikűrt:




A következő manikűr szerepelt már a legújabb BPS nyomdapárnám és a farsangi nyomdalemez tesztelésének bejegyzésében is.



A lenti manikűrt láthattátok már a mágneses kaméleonpor tesztjéről szóló bejegyzésében is.



Nagyon szerettem ezt a manikűrt viselni, sokáig is volt a körmeimen.Viszont be kell valljam, a fedőlakkal meggyűlt a bajom. Géllakkra applikáltam a glittereket, ennek megfelelően próbáltam a Pearl Nails géllakk fedőjével is, és a BPS fedőjével is lekenni, de egyik sem tapadt meg normálisan a glitterek felületén, "futott" össze, vagy csúszott le róla... nem is tudom, melyik a jobb kifejezés. :( Ha nektek van tippetek, hogy géllakkal hogyan lehet a glittereket felapplikálni, vagy inkább fedőlakkal fedni, megköszönném, ha megosztanátok velem. :)


Hogy tetszenek ezek a glitterek? Szeretitek a hasonló körömdíszeket?


Born Pretty Store weboldalán még számos, gliiter, por és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szeretitek a BPS nyomdalemezeit?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből