2018. március 22., csütörtök

Teszt | BPS porok

Sziasztok!

A mai bejegyzésben három olyan port szeretnék nektek bemutatni, melyet a BPS oldalától kaptam tesztelésre.




Mindegyik por hasonló tégelyben érkezett, applikálóval és műanyag zacskóban.

1. Pezsgő krómpor
Lakkzselén és körömlakkon is kipróbáltam, utóbbin picit szemcsés, legalábbis nem hozza a szokásos króm-hatást, de mindegyik alappal nagyon bejön.







2. Zöld árnyalatú mágneses mulrikrüm por
A következő por 2in1 hatású: lehet multikróm hatást is vele elérni, vagy mágnes segítségével macska/tigris-szem effektust is.



A fenti képeken fekete alappal, lakkzselére kenve próbáltam, mágnesezés nélkül. A lenti képeken pedig fedőlakkba kevertem egy kicsit a porból, úgy próbáltam ki a mágnest. Sajnos meg kellett állapítanom, hogy körömlakkal használva egyáltalán nem működik mágnessel, viszont a multikróm hatása átjött.


Végül az egyik manikűrömnél kipróbáltam átlátszó lakkzselébe keverve is. Szintén fekete alapra kell felkenni. A képeken nem teljesen jön át a színe, élben is csak picit volt zöldebb,de azért látszódott, hogy nem egy egyszerű sötét árnyalatról van szó. Két rétegben használtam a lakkzselébe kevert port, köttetés előtt mágneseztem. Lehet, hogy kicsivl több port kellett volna belekeverjek a jobb hatás érdekében. Legközelebb ezt fogom tenni, viszont nekem így is tetszett a manikűr, hordtam majdnem két hétig, ha jól emlékszem.



3. Mutikróm-pelyhes por
A kis csoda. Én egyszerűen imádom a végeredményt, amit produkál! Csak egyszer használtam, lakkzselébe simogatva. Ahogy azt a leírásban olvashatjuk, én is feket alapot használtam, erre jött a fényzselé, majd ebbe simogattam applikátor segjtségével a port. Imádtam a végeredményt! Néhány kis szilánk csak úgy szikrázik, holózik napfényben. Próbáltam a lehető legjobban megörökíteni, kevés sikerrel.





A három port egy manikűr keretében próbáltam ki, amit már láthattatok az ecset és fekete zselé tesztelésének bejegyzésében. Nagyon szerettem hordani ezt a manikűrt.









Born Pretty Store weboldalán még számos, por és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szeretitek a BPS termékeit?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből