2017. március 13., hétfő

ManiCute | Álomfogó

Sziasztok!

Újabb két hét telt el, így ismét jelentkezik a ManiCute csapata! Ezúttal az álomfogó volt a téma. Már el is döntöttem, milyen manikűrt készítek, de aztán Manna tesztjén felbuzdulva beszereztem a Moyra Aboriginal lemezét, és rögtön tudtam, hogy erről szeretnék mintákat felhasználni.


Az ihletet Cris manikűrje adta (egyik, másik kép), sajnos én a végereménnyel már nem vagyok annyira megelégedve. Most valahogy a színátmenet kivitelezése se jött be, s annak ellenére, hogy máskor oda- és visszavagyok a holo fedőlakkomtól, most még ez sem tudta elérni, hogy beleszeressek a manikűrbe.



Használt lakkok, eszközök: franken világoszöld, Rimmel Sky High, Rapsodi 352 ezüst, Rapsodi Parisa 20 holo topper, Moyra Holographic 251 ezüst, Moyra No. 35 + Moyra Aboriginal nyomdalemez, BPS bőrvédő (ismét megkűzdöttem vele, miközben fel- és leszedtem)

Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből