2017. február 9., csütörtök

Manikűrvadász | Negyedik szülinapi forduló - Összefoglaló


Sziasztok!

Január 5-én volt a Manikűrvadász kezdeményezés 4 éves. Mint eddig minden évben, ezúttal is rendeztünk egy különleges, ünnepi fordulót, melynek keretén belül minden jelentkező egy külföldi bloggerinától választott manikűrt.

Picit több időmbe tellett, míg el tudtam készíteni az összefoglaló bejegyzést, de végre eljött ennek is az ideje. A továbbra kattintva ti is meg tudjátok nézni, hogy ki milyen manikűrrel ünnepelte ezt a jeles alkalmat!


Ahogy az lenni szokott Levadászott <- Eredeti sorrendben adom meg a linkeket, illetve a felső a levadászott, alatta az eredeti manikűr képe látható majd, kivétel az az eset, ahol a képen vagy szövegben ezt jelzem.

1. Bella <- Anutka

2. Messye <- Glittr

3. ZsebBoszi <- Chelsea

4. Helie <- Liloo

5. PP. <- Coco

6. Ciiska - Gianna

7. Myrkky <- Kay

8. Andi <- Sonailcious

9. Betti <- Sarah

10. Manna <- Christabell

11. Tessa <- Emma

12. Karolina <- Bella Ritchey

13. Thimmyke <- Jessica Marie

14. Megaera <- Joléne

15. Dorcy <- Kelli

16. Bandita <- Julia

17. Marcsi <- Yagala
Marcsi nem rendelkezik bloggal, így a pár soros leírását is ebben a bejegyzésben teszem közzé.

Kedves Lányok!
Nagyon örültem, hogy a soron következő forduló is ilyen különleges és ünnepi, hiszen a Manikűrvadász Szülinapi fordulójában vehettem részt másodszorra. :) A forduló háziasszonya Bella volt, a szeretett Manikűrvadászunk megálmodója.
A szerencse Yagala-t sorsolta nekem, ami tényleg nem lehet véletlen, mert pont néhány órával a sorsolás előtt böngésztem az instagram profilját. Hamar sikerült választanom a csodás manikűrök közül, mégpedig ezt az egyszerű, mégis gyönyörű, és nagyon ünnepi hangulatú zöld szépséget:


Ahogy újraalkottam, a havas fenyőfa ágaira emlékeztető nyomdázással álmodtam meg, és végül a China Glaze Running in circles és a Claire’s Green Xmas glitter lakkokat használtam hozzá.
Szeretnék mindenkinek nagyon-nagyon boldog, szeretetben és vidámságban gazdag Új Évet kívánni! :)

Köszönöm, hogy ismét velem vadásztatok!

A következő fordulóra ismét vándorol a staféta, a háziasszonyi teendőket Noémi fogja ellátni. Legyetek résen és figyeljétek a blogját a felhívásért! ;)

Szép napot!
Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből