2017. január 25., szerda

Összefoglaló | December színei

Sziasztok!

Már hagyomán a számomra, hogy mindenévben teljesítem a saját December színei kihívásomat, ez nem volt másképp 2016 decemberében sem, mégha picit meg is késtem az összefoglaló publikálásával.

Ezüst | Piros | Kék | Fehér | Zöld | Arany | Csillogó
Mint minden évben, ezúttal és élveztem a kihívást, még ha néha kisebb csaláshoz is folyamodtam. Nekem a kedvenc manikűröm az ezüst témára készült alkotásom volt.

Nektek melyik tetzik a legjobban?

Szép napot!
Bella

2 megjegyzés:

  1. nekem a fehér a kedvenc, egy arany homok lakkot be kell szereznem nekem is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Az arany homoklakk szerintem is egy alapdarab. :)Bármilyen lakkozást fel lehet vele dobni.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből