2016. március 24., csütörtök

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | Tavasz

Sziasztok!

Ismét eltelt két hét, új témával jelentkezünk. Alig pár napja volt a tavasz hivatalos első napja, nem csoda, hogy Ciiska ezt választotta a számunkra. Tudtam, hogy valami pasztelles-virágosat szeretnék, végül Radi manija alapján elkészítettem a sajátomat.


Nagyon szeretem az ilyen virágos mintáit. Már tavaly is készítettem egy hasonlót. Be kell vallanom,akkor sokkal jobban sikerült a virág. Ezt még gyakorolnom kell. :)





Használt lakkok: franken francia, Rimmel Lemon Drop, Barry M Kiwi, Natty 472


Többiek munkája:

8 megjegyzés:

  1. Megint más formájú köröm :) Tetszik ez a fajta megoldás, a sárga nagyon jó árnyalat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Letörött az egyik körmömön, így muszáj volt levágnom, s ha már levágtam, akkor kicsit változtattam is rajta. Amúgy már hetek óta nézegetem, hogy ismét kéne változtatni rajta, de egyelőre még nem vitt rá a lélek. :D

      Törlés
  2. Nagyon szuper lett a manikűr, a vidám és egyben kellemes sárga valóban tavaszidéző :) (bár a hóesés a blogodon azért kicsit "belerondít" az összhatásba :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hjaj, ne is mondd... már engem is zavart, de egyszerűen nem volt időm áprilisnál hamarabb kikeresni a havat idéző kódot a sablonból. :O

      Törlés
  3. Nagyon szuper lett :) Nekem tetszenek a kis virágaid :)

    VálaszTörlés
  4. Jól néz ki, vágyik az ember már a sárga színre így tavasszal :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hangulatós a mani. A sárga árnyalat csodás és a minta is fantasztikusra sikerült.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! örülök, hogy tetszett a mani! :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből