2016. január 16., szombat

NOTD | Azok a '80-as évek - Egyszer volt, hol nem volt... az emberi test

Sziasztok!

A tegnapi 80 nap alatt a Föld körül Willy Foggal rajzfilmes poszt után hozom a másik nagy kedvencemet. Egyszerűen imádtam ezt a sorozatot! Sokkal jobban megmaradt, mint a biológia órák. Sőt, be kell vallanom, mikor édességet eszek, gyakran még mindig előttem van, hogy a "zsiványok" (aka cukor) éppen rongálják a fogamat, így rögtön rám is tör a fogmosási roham. :D

Alaphoz egy elfeledett mályvaszínű Rapsodi lakkot, illetve franken fehéret használtam.


Ebből a sorozatból is volt többféle: történelmes, univerzumos, focis (hah, gondolhatjátok, hogy azt is mennyire szerettem! :D), de mind közül ez az emberi testes volt a kedvencem. :)

Ti ismeritek?
Kedvenc gyerekkori rajzfilm?

A többiek alkotása:

14 megjegyzés:

  1. Dejó! :D Imádtam az Egyszer volt, hol nem volt... rajzfilmsorozatokat, érdekesek voltak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van! Még mindig előttem van egy-egy epizód. :D

      Törlés
  2. Ó, az emberi testes nagyon jó volt!! Tényleg megérdemli, hogy legyen róla egy mani!!

    VálaszTörlés
  3. Én is imádtam ezt a mesét, bármikor újra tudtam nézni :) Marha jól megoldottad a manikűrt is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel én is így vagyok! Szerintem majd utána nézek YouTube-on. :D Örülök, hogy tetszik a mani. :3

      Törlés
  4. De jó, mekkorát dobbant a szivem mikor megláttam, el se tudod képzelni :))))) Imádtam ezt a mesét :)

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom az előttem szólókhoz, IMÁDTAM ezt a mesét! :D Nagyon szépen megfestetted a szerepelőt! ^.^

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csúcs ez a manikűr! És valóban jó kis mese volt :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! Az ötlet és a kivitelezés is!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szuper lett a kis figura. Én is szerettem ezt a mesét. :)

    VálaszTörlés
  9. Úgy látom mindenkinél tarolt anno a sorozat. Nem is csoda, tényleg jó kis rajzfilm ez. :)

    VálaszTörlés
  10. Jaj ez nagyon jóóó :) Én is imádtam ezt a mesét, de csak az emberi testes részt. Emlékszem még valami történelmesre is, de az nem igazán ragadott magával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Örülök, hogy tetszik! :) Arra már én sem emlékszem annyira. Inkább az emberi testes maradt meg. :D És volt egy nagyon hasonló, csak focival, na, azt azóta se találom. Sajnos, mér nem is emlékszem, hogy mi volt a teljes neve. :(

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből