2015. május 13., szerda

Teszt | Rapsodi lakkjaim, csapó 5

Sziasztok!

Akik régóta követnek, tudják, hogy nagyon sok Rapsodi lakkom van, nem véletlenül, hisz olcsók, mégis tartósak és hatalmas a színválaszték.

Több mint egy éve jöttem legutóbb Rapsodi lakkokat bemutató bejegyzéssel, így gondolhatjátok, hogy jócskán felgyűltek azóta a bemutatandó lakkok. át nézzük is őket sorjában! :)


Mindegyik bemutatott lakk tartós, az üveg a jól megszokott Rapsodi üveg, ahogy az ecset is az átlagos darab, de jól lehet vele dolgozni. Mindegyik üveg 11 ml lakkot tartalmaz. Mindegyik itt bemutatott lakk két rétegben fed.

Rapsodi 332
Igaz, hogy már volt egy hasonló neon pink lakkom, de mivel nagyon ritkán használok neon lakkokat, szinte sosem hordtam még. Viszont mikor ezt megláttam, nem tudtam ott hagyni. Míg az előző lakk krém finisű, addig ez a mostani shimmer. Sajnos enyhén csíkoz, de ha óvatosak vagyunk, szépen lehet manikűrözni vele. Félmattra szárad.


Egy rltegben


Gyűrűs ujjamra a másik neon lakkot kentem fel, a Rapsodi 311

Rapsodi 333
Szürkés-lilás, szerelem volt ez első látásra. Rózsaszínnel nagyon jól mutat. Ő is shimmer finist kap, száradás után szép fényes lesz.

Egy rétegben



Rapsodi 334
A lakk valamivel lilább, mint a kép mutatja, inkább a sarokba elhelyezett színmintára hasonlít. Krém finisű lakk, szép fényesre szárad.




Rapsodi 339
Ezt a durván kék lakkot egyszerűen imádom! Már nagyon hiányzott a gyűjteményemből. Sajnos ez a szépség nem mindig fed két rétegben, viszont kárpótol a gyors száradás és a gyönyörű szín. Krém finisű és szép fényesre szárad.




Rapsodi 340
Ez a kék lakk a másik nagy kedvencem, egy pasztellesebb-fáradtabb kék árnyalat. Én teljesen odavagyok érte! :)




Rapsodi 349
Az érzés, mikor hazaérsz, kipróbálod a lakkot és rájössz, hogy van már egy ugyanilyened. :D De nem gond ez, úgyis szép árnyalat, el fog fogyni. :)

Egy rétegben



Rapsodi 249
Igen, tudom, a színkódja megegyezik az előzővel. Sajnos, nem ez az első ilyen esetem, 333-asból is kettő van.





Rapsodi 352
Ezüst lakkot szerettem volna vásárolni, már évek óta vadászok az igazi ezüst lakkra. Sajnos, most sem jött össze. Csíkoz, elmarad a wow hatás... Nem valószínű, hogy magára fogom használni, de valahogy felhasználom, abban biztos vagyok. :)



A többi lakkról a posztok: csapó1, csapó2, csapó3, csapó4.

Nektek vannak Rapsodi lakkjaitok? meg vagytok vele elégedve?

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből