2015. május 11., hétfő

Manikűrvadász | 16. forduló - Csilla, Bandita és Ildikó munkája

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben a három bloggal nem rendelkező vadászunk csodálatos manikűrjeit mutatom be! Nagyon örülök, hogy jelentkeztek erre a fordulóra, remélem, megmarad ez a jó szokásuk! :)


Csilla

A Lakkalandok blog írójánál, Juditnál jártam vadászni. A választásom egy menta-virágos manikűrre esett, a gyönyörű tavaszi, romantikus színek miatt. Az én verziómban eléggé kombinálódtak a színek, de ez teszi még izgalmasabbá a színek világát. :)



Eredeti manikűr:


Bandita
Sziasztok Vadászok! 
Ez a forduló különösen kedves volt számomra, majd' kiugrottam a bőrömből, mikor megláttam, kit sorsolt páromul a véletlen, hiszen PAncsi manikűrjeire azóta fentem a fogam, amióta ismerem őt és a munkáit. Sokat köszönhetek PAncsinak.
Ő volt az, aki bevezetett a géllakkozás rejtelmeibe, az ő instrukciói alapján tanultam körömnyomdázni, és a dry marble-technikával kivitelezett manikűrjeim sem születtek volna meg nélküle.
Rövid tanakodás után azt a manikűrt választottam, amelyiknél azonnal meglódult a képzeletem, és tudtam, hogy az általam készített manikűr talán csak nyomokban fog emlékeztetni PAncsi inspiráló remekművére.

Ezúttal olyan manikűrt terveztem, amelyben több anyagtípust házasítottam össze. A szárazecset-technika helyett egy ahhoz hatásában nagyon hasonló 3D-s mintát készítettem. Normál körömlakkot használtam alapként, a térhatású folyékony fém effektet pedig lehúzható géllakk rétegei közé építettem. A kész felület finommattítása után két rózsát festettem vízfestékkel a két középső körmömre, ezzel mintegy utalva PAncsi rózsaimádatára, már ami a motívumokat illeti :)




Az eredeti manikűr:

Nagyon köszönöm, hogy ismét játszhattam.

Puszi Nektek! :)
bandita

Ildi

Sziasztok!
Ez a második Manikűrvadász, amin részt veszek, Bree-től kellett manit vadásznom.
Bevallom, eddig nem ismertem a blogját, de nézelődés közben annyira megtetszett, hogy biztos gyakori látogatója leszek ezek után. :)
A választásom Bree galaxis manikűrjére esett, kapóra is jött ez a mani, hiszen már régen akartam készíteni ilyen jellegű körmöket, csak valahogy mindig elmaradt. Na de most! :) 
Bree manija:


Hasonlóan, csak más színekben álmodtam újra a körmöket:



Remélem tetszik Nektek! :) Köszönöm újra a lehetőséget! 
Mindenkinek szép napot kívánok!
Ildi

A többiek alkotása:

20 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki a manikűrök, de Banditáétól leesett az állam... :D

    VálaszTörlés
  2. Mindhárom manikűr tetszik, de Bandita letarolta a mezőnyt a három D-s manival! Láttam már youtube-on ezt a technikát, de nem volt merszem kipróbálni. Csak szuperlatívuszok jutnak eszembe erről a kompozícióról!!!!

    VálaszTörlés
  3. wow, mindegyik nagyon különlegesre sikerült! :)

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik szép lett, de ugye mindenki megbocsátja nekem, hogy Banditáé a kedvencem? :D
    Már ma reggel azzal ébredtem, hogy alig várom, láthassam mit alkot és percekig tátott szájjal bámultam csak, milyen gyönyörűséget készített (ismét). Bandita drága, az alkotásaidat nézegetve mindig azt hiszem, hogy ennél szebbet, különlegesebbet nem lehet, de mindig kiderül, hogy dehogynem, bőven tudod még überelni...
    Csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Banditáé mestermunka, de a másik kettő is nagyon szép! :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép manikűrök, de Bandita megint nagyot alkotott :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek a manik! A Banditáé gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  8. Bandita manikűrje viszi a pálmát nálam is, eszméletlen, hogy milyen komplex manit hozott össze. Le a kalappal. *.*

    VálaszTörlés
  9. Bandita, gyönyörű lett!!!!! :O
    És Csilla manikűrjében nagyon tetszenek a virágok, Ildinél pedig csodás lett a galaxy minta. :)

    VálaszTörlés
  10. Szuper lett mindhármójuk manija! :)

    VálaszTörlés
  11. Te jó isten! Bandira manikűrje meseszép. Én még hasonlót sem láttam. :) Mondjuk nem lepődök meg, mert csodaszép manikűrjei vannak, bajban is voltam annak idején amikor tőle kellett választanom, mert tobzódtam a szebbnél szebb alkotásokban... Na de ez a "térhatású folyékony fém effekt" ilyenről még nem is hallottam... :)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű a manid Bandita!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon köszönöm Lányok a sok kedves hozzászólást! :)
    A 3D-s effekt egyébként "könnyű és finom" technika, műkörömépítő zselékkel gyakoroltam be ezidáig, és nem saját körmön. Itt azonban mindenképp olyan változatát akartam elkészíteni ennek a technikának, ami durván egy hétig tartós, esetleg kettő, de bármikor egyetlen laza mozdulattal eltávolítható a saját köröm legkisebb sérülése nélkül. Ezt a manikűrt fél óráig viseltem :(
    Aztán egy rózsafa pálcával alányúlva egészben lehúztam a körmeimről és egy dobozkában elcsomagoltam emlékül.

    VálaszTörlés
  14. Bandita! Nagyon szép a manid és írtó különlegesek azok a fényes részek...

    VálaszTörlés
  15. szépségeset alkottatok csajok!! Ildi, örülök, hogy tetszett, amit láttál! : ))

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó kis manikűrök születtek. Viszont azt hiszem. én leszek itt a kakukktojás: elismerem, hogy Bandita manikűrje nagyon különleges, nekem a sötét színei miatt nem lett a kedvencem.

    VálaszTörlés
  17. Csilla: Cukik a kis virágaid. :)
    Bandita: Gyöööönyörűűű! :3
    Ildi: Nagyon ügyi vagy! ;)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből