2015. május 15., péntek

Manikűrvadász | 16. forduló - Összefoglaló!


Sziasztok lányok!

Újra eljött a Manikűrvadász. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én a szokásosnál is jobban vártam ezt a mostanit, már napokkal előtte tűkön ültem, hogy na, még mennyi van hátra... tisztára, mint a kisgyerekek karácsony előtt. :) talán betudható ez annak is, hogy volt egy hosszabb kihagyása mind a Manikűrvadásznak, mind nekem.

Ez a mostani forduló azért is különleges volt a számomra, hiszen a legjobb barátnőm most először vett részt rajta, aminek nagyon-nagyon örültem. :)

No de nem szaporítom tovább a szót, inkább nézzük, ki milyen szépséggel készült erre a fordulóra! Ahogy az lenni szokott, alsó az eredeti, felső az újraalkotott manikűr.




1. Az első manikűr rögtön ki is verte nálam a biztosítékot, a lehető legpozitívabb értelemben! Egyszerűen imádom, ahogy Manna újraalkotta Noémi amúgy is gyönyörű csipkés manikűrjét!

2. Noémi egyszerű manikűrben gondolkodott, picit változtatott a Dii által alkotott manikűr színein, viszont a végeredmény is is nagyon jó lett!

3. Dii szintén egy egyszerű, ám nagyon lányos manikűrt készített, melynek inspirációul Judy egyik manikűrje szolgált.

4. Judy csak nehezen tudott dönteni, hogy a megannyi préda közül, melyek Katy-nál vártak rá, melyiket terítse le. Végül erre a nyomdázottra esett a választása.

5. Katy most is maradt a nyomdázott változatnál, így készült el ez a csodás virágos manikűr, melyhez az ihletet Fanni manija adta.

6. Fanni egy cukisággal készült, ugyanis nyuszis manikűrt alkotott újra Nikitől, a Lakkjegyzet írójától.

7. Mivel vadászatról van szó, stílusosan maradunk is még az állatmintáknál, ugyanis Niki, a Lakkjegyzet bloggerinája egy ilyen témájú, igazán népszerű MoonAngel-manikűrt készített el. Értem ez alatt, hogy nem ez az első alkalom, hogy Annától ezt vadásszák le, illetve eleve ez a manikűr is egy korábbi Manikűrvadász fordulóra készült. Vadászat a vadászatban, szép is ez, nem igaz? :)

8. Ismét egy egyszerű, ám nekem nagyon tetsző manikűrt mutatok be, melyet MoonAngel készített Flóra manikűrje alapján.

9. Flóra ebben a körben Erinától vadászott. A manin nem változtatott, még az alaplakk is ugyanaz volt. Nem tudom, ki hogy van vele, de én a Lakodomnak folyton lakodalmat olvasok, ráadásul még a színe is olyan menyasszonyos fehér. Vagy csak én gondolom már ezt is bele? :)

10. Erinát is sikerült a Trónok Harcás kihívással megfertőzni, így egy hasonló témájú manikűrt alkotott újra Thimmykétől, és természetesen a könyvet is elkezdte olvasni. :) (Jelentem, az már nekem is a megjelenése óta várólistán van^^)

11. Timinél egy igazán nyárias, fiatalos, bohókás manikűr született, melyhez az ihletett Bree kaviáros manikűrje adta meg. Nekem nagyon tetszik, el tudnám képzelni fesztivál-szezonra!

12. Barbit két manikűr is megihletett, miközben a vadászatra készült, így született meg Ági egyik és másik manikűrjéből Barni nyomdázottja.

13. Ági idő hiányában egy egyszerű, ám bájos manikűrt választott Nikkiitől.

14. Most figyeljetek nagyon! Én rögtön hallattam egy "Juj, de szép!"felkiáltást, amint megpillantottam Nikkii manikűrjét. Nagyon szép lett! Az ihletet amúgy Szilvi nemrégiben készült nyomdás manikűrje szolgáltatta.

15. Szilvi elhozta nekünk a virágos tavaszt. Nagyon szépen kidolgozott liliomokat készített Megaera manikűrje alapján.

16. Megaera egy szikrázó holó, virágos manikűrt alkotott, eredetije Dórinál csodálható meg.

17. Bár Dóri nagyon nincs megelégedve az alkotásával, szerintem az Anditól levadászott virágos manija nagyon tuti lett a nem hétköznapi díszítőelemekkel!

18. Nagyot mosolyogtam, mikor megpillantottam Andi manikűrjét, ugyanis ez -a szintén Manikűrvadászra készített - Karolina-manikűr az én inspirációs mappácskámban is helyet kapott, ahogy az eredetije is már régóta ott várja, hogy elkészüljön. :)

19. Elíznek sem volt egy könnyű dolga, de szerencsére hamar ráakadt Banditánál arra a manikűrre, amit végül átalakítva elkészített.

20. Hát mit ne mondjak, Bandita ismét jól feladta nekünk a leckét! Olyan manikűrt rittyentett PAncsi ihletadó lakkozása alapján, hogy csak na!

21. PAncsi is szépségeset alkotott újra Elenitől, nekem mind az eredeti, mind az újraalkotott manikűr nagyon tetszik!

22. Történelmi pillanatnak is tanúi lehetünk, hiszen Eleni az első körömre festett rózsáival is megtisztelte a Manikűrvadászatot. A mintát Nórától vadászta le.

23. nagyon gyakran csodálkozom rá, hogy Lolli milyen csodás manikűröket alkot. Most sem volt ez másként, ugyanis egy csodaszép liliomra emlékeztető virágos manikűrben köszöntött vissza Judit eredetije.

24. Rosie egy új technikát próbáld ki, sikerrel, hisz Hédi isnpirációul szolgáló manikűrje alapján őt is lemosható tetoválás indította el a manikűr elkészítésének útján, olyannyira, hogy végül a mani egyik főszereplőjévé vált.

25. Nera már szintén a nyár fele kacsintgat, legalábbis ami a manikűrjeit illeti, biztosan. Nagyon jó színkombinációval helyettesítette Réka fehér-fekete maniját! :)

26. Petra pont érettségi közepén van //Innen is sok sikert! ;)//, de azért szakított idős a legújabb Manikűrvadászra. A Noémi által választott alapszínt kicserélte, a többi viszont maradt. Nekem bejövős mindkét lány munkája! :)

27. Noémi is már nagyon érzi a nyarat, hiszen egy vibráló neon manikűrként turbózta fel Bia eredetijét.

28. A következő manikűr készítője Bia, aki ebben a fordulóban Ciiskától vadászott.

29. Ismét cuki állatos képek következnek, ugyanis Ciiska két nagyon cuki méhecskét ejtett zsákmányul Yndre oldaláról.

30. Yndre is nyomdát használt íj és nyílvessző gyanánt, aztán levadászta Zsóka egyik alkotását.

31. Ildi egy új technikát próbált ki, így született meg ez a galaxis manikűr, melyet Breetől lesett el.

32. Fortuna nagyasszony jóvoltából Csilla Juditnál kalandozott, majd elhozta nekünk ezt a virágos manikűrt.

33. Szandra igazán üde nyári manikűrt alkotott újra Rékától. Egyszerű, letisztult. kedvet kaptam én is elkészíteni!

34. Dorcy, aki szintén első vadászó, hozzám hasonlóan Lollinál "garázdálkodott" ebben a fordulóban.

35. Legnagyobb örömömre ebben a fordulóban sok első vadászónk van, köztük Ingrid is, aki Yndrétől választott.

36. Úgy tűnik, a Rimmel Peachella lakkja nagyon népszerű ebben a fordulóban, talán a forduló lakkjának is kikiálthatnánk. :) Doró szintén ezt az árnyalatot választotta első Manikűrvadász lakkozása elkészítéséhez, melynek nagytestvére Azrailnél látható.

37. Ahogy azt már a bejegyzés elején említettem, barátnőm, Cintia is csatlakozott a vadászathoz. Ő Nikkiitől alkotott újra egy csini tengerészes manikűrt.

38. Ebben a fordulóban úgy alakult, hogy két lány is vadászott tőlem. Brigi egy nemrégiben készített, türkizkék lakkozásomat álmodta újra.

39. Nóra szintén nem túl régi manikűrt választott tőlem, melynek a különlegessége, hogy amúgy én is úgy alkottam újra Dii egy LFP-re készült maniját. :) Az én rózsáim kicsit szerencsétlenre sikeredtek, ezzel szemben a Nóráé csodaszép lett! :) Kedvet kaptam újra elkészíteni a manikűrt. ˇˇ

40. Megtiszteltetés számomra, hogy Annabella a Manikűrvadásszal tért vissza blogos életbe. Noémi rózsás-ruffian manikűrjét választotta erre az alkalomra.


41. Én ebben a fordulóban Lollitól vadásztam. Nem volt könnyű dolgom, de úgy hiszem, jól választottam. Imádtam hordani a manit!

42. Hédi gyönyörű "fonott" manikűrt alkotott újra Nerától. Én imádom a színeit! :)

43.  Ki szereti a puzzlet? Én bevallom, nagy rajongója vagyok. Minél öbb darabból áll, annál jobban szeretem, így igazán közel áll a szívemhez Karolina manikűrje, melyet ezúttal Elíz blogjáról zsákmányolt.

44. Judit a nyomda után nyúlt, hogy újraalkossa a Rosie-tól levadászott manikűrt.

45. Bree egy kis késéssel, de végül ő is bemutatta a Barbitől vadászott manikűrjét.

46. Liza utólag készítette el a manikűrt, Nikitől választott.

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a részvétel! :)

Örömmel jelentem be, hogy a vadászat folytatódik! Részletek pár nap múlva a blogon. :)

Az előző fordulók összefoglalóit itt érhetitek el.

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből