2014. október 26., vasárnap

Recept | Gránátalmás-meggyes-banános smoothie



Sziasztok!

Ma egy receptet szeretnék nektek hozni. Igazából, nincs benne nagy ördöngösség. Történt múlt hónapban, hogy akciósan lehetett megvásárolni nálunk a gránátalmát, én még sosem kóstoltam előtte, így miután lejárt a műszakom, visszamentem az üzletbe és vásároltam egy fejet, kóstolónak. Itthon aztán kezdődött is a tanakodás, hogy mit készítsünk belőle. Volt egy banánunk, már kissé barnulásnak indult, így fel kellett használni, Édesanyám pedig épp előző este vett fel a fagyasztóból egy zacskó magozott meggyet (minden télen fagyasztottunk le gyümölcsöket is, nem csak befőzzük őket, sőt, újabban inkább lefagyasztjuk, mint befőttet készítünk). Így jött az ötlet: turmixoljuk őket össze. Így került a gránátalma, a meggy, a banán, egy deci tej és két evőkanál tejföl egy edénybe, aztán a botmixerrel szépen össze is dolgoztam őket. Édesanyámra való tekintettel egy kanál mézet és pár csepp édesítőlevet használtam az édesítéshez, nem lett túl édes, de nekünk így is pont megfelelt. Egy-egy levél friss mentával szervíroztam, ebéd után rögtön el is fogyott. :)





Ti szoktatok hasonló, gyümölcsös finomságokat készíteni?

Szép napot!
Bella

8 megjegyzés:

  1. Na jó, ezt egészen biztosan ki fogom próbálni, olyan ínycsiklandó lett! *.*

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jól néz ki, és gondolom, hogy milyen finom lehetett. :)

    VálaszTörlés
  3. Valóban nagyon finom volt. Lányok, csak ajánlani tudom! :)

    VálaszTörlés
  4. Ó ez nagyon guszta! :) Én nyáron sárgadinnyéből csináltam turmixot, télen meg banánból szoktam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sárgadinnyével még nem próbáltam, de a banános nálam is nagy kedvenc. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből