2013. október 13., vasárnap

Díj | Libster Award

A napokban az a megtiszteltetés ért, hogy ismét (4. és 5. alkalommal, ha jól számolom^^ ) megkaptam a Libster Award kitüntetést, ezúttal két Judittól, a Lakkalandok és a Judit nail polish blogok íróitól. Köszi szépen lányok! (:




11 dolog magamról (Nem garantálom, hogy nincs köztük olyna, amit már nem olvastatok egy előz bejegyzésben)
1. Idén új szakirányt választottam, visszaköltöztem szülővárosomba, szüleimhez.
2. Óriási kudarcnak éltem meg, hogy az előző egyetemet ott kellett hagynom, nyáron depis is voltam, ezért (is) esett ki az a pár hónap a blog életéből.
3. Rájöttem, hogy nem történhetett jobb dolog az életemben, minthogy felvételizzek a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetemre!
4. Imádom az egyetemet, a csoporttársaim között is jól érzem magam.
5. Sokkal boldogabb vagyok itt, mint valaha is voltam a Babes-Bólyain, Kolozsváron.
6. Tagja vagyok a Bölöni Farkas Sándor Szakkollégiumnak.
7. Mióta elkezdődött az egyetem, alig vagyok itthon (azt is pláne mindenen második hétvégén^^), így időm se nagyon van már blogra, olvasásra, szerepjátékra vagy körömfestésre.
8. Szeptember eleje óta a bejegyzéseim ütemezve vannak, melyeket kb kéthetente készítek el, hétvégén.
9. Szeretek szervezkedni, ütemterveket készíteni.
10. Sokak szerit jó vezető vagyok, én inkább azt mondanám, hogy nem vagyok rossz, de még van hova fejlődni.
11. Az idei X-Factort csak Alföldi miatt fogom nézni (már ha lesz időm. xD Mert a tegnapit sem láttam, nem voltam itthon.)

Judit, a Lakkalandok írójának kérdései:
1. Mi az a körömdíszítési technika, amit legközelebb ki szeretnél próbálni?
Hú... ez nehéz kérdés. :D Bár ha jobban belegondolok, nem is! :D A múlt héten végre sikerült beszerezni életem első díszítőcsík kollekcióját, így őket fogom kipróbálni valamilyen formában. Képet majd csak novemberben hozok, mert addig folyik a 31 napos kihívás, amelyet szerencsére már teljesen elkészítettem, így csak ütemezni kell. ^^
2. Kutya vagy macska? Van kedvenc fajtád?
Kutya. Cocker spániel.
3. Szoktál sütni? Mi a specialitásod?
Persze, hogy szoktam, a manikűrök előtt konyhai ügyeskedéseimet mutattam be a blogon. :D Egyelőre sütikben nincs specialitásom, ált. azt készítem/készítjük, amit a család akar. (Lekvárból már annál inkább: sárgarépa lekvár, sárgadinnye dzsem.)
4. Mit olvastál utoljára?
Hú... az az igazság, hogy az utóbbi hónapokban sajnos nem annyi időm jutott az olvasásra, amennyit szerettem volna. :( Múlt héten olvastam utoljára pár fejezetet a Fekete Tőr Testvériség 8-ból.
5. Zuhanyozni, vagy fürdeni szeretsz jobban?
Zuhany. Nem is tudom, mikor fürödtem utoljára. :O Mindig csak zuhanyzok. :D
6. Milyen vicces/képtelen álmod volt legutóbb?
ma éjjel volt valamilyen, de már nem emlékszem a részletekre. Valaki férjhez akart menni, én meg talán szerveztem a lánybúcsút... aztán az esküvőn kiderült, hogy mégsem. vagy már én sem tudom, valakit amúgy kergettek is és meg akartak ölni, aztán kiderült, hogy engem. De mégis én védtem meg másokat... szóval bonyolult volt és sok rétegű. :D
7. Mi volt a jeled az oviban?
Lufi. :D Még mindig megvan a poharam, amin rajta van a jel. :D Azóta sem jött még le.^^
8. Elmennél egyedül moziba?
Nem.
9. Ha nyaralás, akkor vízpart, városnézés, vagy túrázás?
Vízpart.
10. Sportolsz valamit?
Nem. Régebb hobbi szinten korcsolyáztam, aztán volt egy szép balesetem. :D Azóta is annak érzem a hatását. :D
11. Mire vagy büszke?
Fú... nem tudom. Úgy igazán semmire. De ha mégis meg kell valamit nevezni, akkor a blogomra, néhány manikűrömre, néhány csomózmányomra. De nem vagyok velük teljesen megelégedve, mindig jobbat és jobbat akarok.

Judit, a Judit nail polish blogról érkezett kérdései:
1. Kedvenc időtöltésed?
Régebb azt válaszoltam volna, hogy köröm festés és szerepjátékozás, de mióta megkezdődött az egyetem határozottan a semmit tevés, pihenés és filmezés.
2. Kedvenc körömlakkod?
Roppant fogós kérdés. :D Nagyon sok olyan lakk van, amit szeretek, de most egyet sem tudok kiemelni, mint kedvenc lakk.
3. Kedvenc színed?
Smaragd.
4. Szeretnél gyereket?
Ez is egy elég nehéz kérdés, mert vannak időszakok, mikor úgy gondolom, hogy igen, máskor meg határozottan az a véleményem, hogy nekem gyerek és család nem való. Szóval ezt majd az idő eldönti helyettem.
5. Mi a foglalkozásod?(Dolgozol netán tanulsz?)
Tanulok, elsőéves egyetemista vagyok a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem, csikszeredai Gazdaság- és Humántudományok karának Könyvelés és Gazdálkodási-informatika szakán. Szép hosszú neve van, igaz? :D
6. Kedvenc ruhád?
Tunika, azt hiszem. xD
7. Szeretsz sminkelni?
Nem. Egyáltalán nem is szoktam, buliba sem. Max olyan ajakbalzsammal, ami nem látszik.
8. Hosszú vagy rövid hajat szereted vagy esetleg félhosszú?
Jelenleg majdnem fenékig érő hajam van, de amint lesz időm fodrászra (legkésőbb karácsonyi vakációban) teljesen rövidre fogom vágatni (kb mint most Tóth Gabinak.)
9.Kedvenc évszakod?
Ősz.
10. Reggel hamar elkészülsz?
Dehogy! :D Mindig mindenhonnan elkések, főleg reggel, mikor még az ébredéssel is meg kell küzdeni! xD
11. Tetszettek a kérdéseim?
A 6. kérdés nem volt számomra elég világos, hogy magát a ruhadarabot kérdezed, vagy úgy összességében milyeneket preferálok, de ezt leszámítva nem volt bajom velük, sőt. (:

Mivel én már sokadszorra kaptam meg a díjat, nem adom tovább. De nagyon köszönöm  csajoknak, hogy rám is gondoltak! <3

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből