2013. október 17., csütörtök

31DC2013 | Day 17 - Glitter

Erre a napra egy különleges "glitteres" manival készültem.^^ Mikor ezt  manit készítettem, még nem volt fekete-fehér glitteres fedőlakkom, de nagyon szerettem volna, így gondoltam egyet, és megpróbáltam körömlakkal imitálni. Persze, arra nem számítottam, hogy kb háromszor akkora glittereket fogok készíteni, mint amekkorák valójában, de ezúttal nem is a végeredményen van szerintem a lényeg, hanem az ötleten. :D





Használt lakkok:

Ui: Most már sikerült nekem is beszerezni egy ilyen lakkot, hamarosan bemutatom nektek! ;)

31DC2011-2012: Day 17: Glitter
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből