2013. október 7., hétfő

Teszt | CHISSÁ 114

Az egyik kedvenc és legrégebbi lakkom. Nem is értem, hogy eddig miért nem mutattam be itt a blogon. Most végre ennek is eljött az ideje.
Hasonló árkategóriában mozog, mint a Rapsodi, az állaga, minősége is hasonló. Én ezt a lakkot még 2010 nyarán vásároltam, és még mindig jól szuperál.




Két rétegben tökéletesen fed, száradási ideje, még így túl a három éven is, átlagosnak mondható. Az ecsete kicsit merev, de ez a legtöbb olcsó árkategóriájú lakkal így van. Ennek ellenére probléma nélkül lehet vele dolgozni. A tartósságáról ódákat tudnék zengeni, simán veri a legtöbb új Essence lakkomat ebből a szempontból!


Sajnálom, hogy a kis városkánkban már nem találni ezt a márkát, Kolozsváron még néha összefutottam vele, de itthon sajnos nincs, vagy ha mégis, akkor látszik, hogy már hónapok (évek?) óta a boltban van, azt meg ugyebár nem szeretném már megvenni.



Nektek van már lakkotok ettől a márkától? Ha igen, meg vagytok vele elégedve?
Nekem régebb volt egy türkiz lakkom, azt is hasonlóan imádtam! (:

Bella

3 megjegyzés:

  1. szép ez a szín!! olyan különleges <3

    VálaszTörlés
  2. Még nem találkoztam ezzel a márkával, de nagyon szép. Hol lehet ilyet vásárolni?

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből