2013. október 8., kedd

Teszt | Charm Limit - 11

A helyi kínai üzletben találtam erre a lakkra. Nagyon megtetszett a színe, így azonnal bezsebeltem.^^




Óriási kiszerelésben kapjuk meg a lakkot, 20 ml! A kupakkal meg vagyok elégedve, ahogy az ecsettel is, olyan átlagos, nem az  a dömzsi, amit úgy imádok,de szerencsére nem is merev, így jól lehet vele dolgozni. Az állaga nagyon folyékony, így cseppet sem lepődtem meg, mikor három réteghez volt szükség a normális fedéshez. Száradási ideje is átlagos, én a három réteg miatt azért vártam jó néhány percet, biztos ami biztos alapon.^^
Tartósságról még egyelőre nem tudok nyilatkozni, mert két napnál nem hordtam tovább. De nem pattogott.

Egy réteggel

Két réteggel

Három réteggel

Három réteggel

Az üveg, háttérben a hörcsögeimmel. ^^
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből