2012. november 9., péntek

Blog | Novemberi ruha

Sziasztok!
Az elmúlt napokban picit el voltam tűnve. Meg volt az okom: az ágyat nyomtam. Igen, így jár az ember lánya, ha elrontja a gyomrát és kiszárad egyazon időben. :D Szőrnyű volt, de a lényeg, hogy túl vagyok rajta. :)Ma már rendes kaját is ehettem és gyomorgörcsöm sem volt. :)

Úgyhogy ma végre új ruhát adtam a blogomnak. Letisztultabb a háttér, a sok mintából már kicsit elegem lett. :) egy-két újítás még hátra van, de arra most nem futja sem időből, sem energiából. :S De majd jön az is, legkésőbb december elején a karácsonyi ruhával. ^^

Mi a véleményetek az új külsőről?
Hamarosan játékkal is jövök ám! :)
Addig is kellemes péntek estét kívánok nektek!

Bella

10 megjegyzés:

  1. Vigyázzál magadra, sok folyadékot igyál! Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok! A blogruhád nagyon jól néz ki !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, megpróbálok vigyázni! Most is épp teát szürcsölök. :)

      Törlés
  2. Akkor örvendek, hogy meggyógyultál:) Az egyetem jól megy?
    Nekem tetszik az új külső, mert kék:))
    Amúgy mostanában minden nap használom a könyvjelződ, imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyetemet nem szeretem, a tanárokat és csoporttársakat meg a várost annál inkább. :D Csak ne lenne olyan messze Csíkszeredától. ^^
      Örülök, hogy használod a könyvjelzőt! :)

      Törlés
  3. Tetszik az új ruhád!:-)
    Mielőbbi felgyógyulást!

    VálaszTörlés
  4. Az egyik legletisztultabb külső...nagyon tetszik:)!
    Gyógyulj meg mielőbb!!!

    VálaszTörlés
  5. Kreatív voltál mint mindig az új külsőddel! És jobbulást, mielőbbi teljes felgyógyulást kívánok! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszik az új külső!!
    remélem meggyógyultál!

    VálaszTörlés
  7. Szegény, azért örülök, hogy jobban vagy!:)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből