2011. január 27., csütörtök

Kreatív | Csomózott szülinapi ajándék Szydnek

2010. október 20-án volt egyik Nővérkém, Szyd szülinapja. Mindig is szeretett volna egy orchideát, így támadt az az ötletem, hogy vegyünk neki egyet. Így a baráti kör összepótolt, én kaptam a megtiszteltetést, hogy elmenjek, megvenni. meg is vettem, egy cserépben két szár volt. Csak mikor kiléptem az üzlet ajtaján, kezdtem parázni, hogy basszus, de itt két szál van, az egyiket nem kéne levágni, meg ugye az a babona csak a vágott virágoknál van. Aztán Eme megnyugtatott, hogy a második szár is nyugodtan maradhat, csak a vágott virágokra vonatkozik, hogy párosan csak halottaknak. Megkönnyebbültem. :D

Másnap reggel direkt korábban elindultam, hogy még véletlenül se találkozzak össze Szyddel (szomszédom), hát nem épp akkor állt az udvaron az osztálytársára várva? :D Én amint leléptem az utolsó lépcsőfokról is, gyorsan lebujtam, az ajtó eltakart. :D Szerencsére a továbbiakban nem volt gond, a suliban még első óra előtt felköszöntöttük.
Az én ajándéktasakomba egy (vagy kettő, már nem emlékszem pontosan) tábla csoki mellé az alábbi kulcstartó került még. Szydről tudni kell, hogy imádja a cicákat, kedvenc színe pedig a zöld.




"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből