2011. január 27., csütörtök

Személyes | Gyógyulóban?

Még nem igazán érzem úgy, hogy valamicskét is javult volna az állapotom, pedig holnap fel kéne nézzek a suliba, ráadásul este lesz a maturandusz buli is, azt sem kéne kihagyni, és mára is lenne egy jó kis programom: könyvtár. ma jár le a határidőm, és új könyveket is kéne kivegyek, főleg a román háziolvasmányokat. Remélem, azért annyira helyre jövök, hogy holnap már tudjak menni buliba (illetve szüleimet rá tudjam venni, hogy elengedjenek)
Tegnap ügyeskedtem ám, míg Jonah Hex-et néztem, befejeztem Kati karkötőjét. Képet majd csak május végén mutatok, Kati csak akkor fogja megkapni. Este átjött Szidi, megnéztük az Utódomra ütök című filmet. Nem volt egy rossz film. :) Aztán Szidi elment, én meg megnéztem még két Így jártam anyátokkal és egy Vészhelyzet részt, ezek alatt a Katinak készülő ceruzadíszt is visszabontottam, így most már hozzá tudok toldani. :)
Anyukám tegnap bejött a szobámba, mondván, hogy most van ideje, megtanít kötni. Én meg nagy mosolyogva bólogatok, hogy oké. Rá 5 percre meg már aludtam az igazak álmát... Remélem, azért ma még lehet belőle valami. :)

2 megjegyzés:

  1. Hát igen...nem volt semmi az a film...:))

    VálaszTörlés
  2. Amikor hallottam, hogy Zalán ajánlotta, és hogy Stephen King feldolgozás, azt hittem, nem lesz valami jó, de az egyik legjobb film, amit eddigi életemben láttam.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből