2011. január 25., kedd

Személyes | Betegen

Jelentem, itthon vagyok. Többiek már haza fele tartanak suliból, én meg itthon pizsiben, fájós torokkal. A dokit is csak 3 után lehet felhívni, hogy programáltassam magam. Milyen hülyeség már, hogy 24 órával előtte be kell jelentkezni! Mégis honnan tudjam előre, hogy beteg leszek? o:O Most már a hangom kezd visszajönni, viszont fáj a torkom, a légcsövem és már köhögök is. :/ Persze, iszom a meleg teát mézzel, és szopogatok Septogalt, no meg a jó meleg ágyikó. :)
Csak már annyira csinálnék valami mást is, mint az ágyban kuksolás. Remélem, legkésőbb csütörtökön már mehetek suliba, még haza kell hoznom a cuccom szünidő előtt (jövő félévtől költözünk másik osztályterembe). Most is csak annyir ültem gép elé, hogy a terméseimet leszedjem és írjak ide egy bejegyzést. Aztán go back az ágyikóba. Lehet, hogy beteszek egy jó kis filmet, nem láttam a múltheti Castle-t, és ami még ennél is rosszabb, a tegnapi Bones-t sem. :( De majd neten azt is pótlom. :) Hm... de az is lehet, hogy olvasni fogok, vagy csomózni (még nem igazán tudom, hogy az ágyban azt hogy kivitelezzem, de majd kitalálok valamit), de ami a legjobb megoldás lenne (az alvást leszámítva) az a kémia és/vagy biosz tanulás. :D
Eh... még eldöntöm. Először kimegyek kajálni és felmelegíteni a teát. :)
Este még jövök, rmeélem. :)
Szép napot mindenkinek!

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből