2017. augusztus 9., szerda

NOTD | Holland tulipánok

Sziasztok!

Ma újabb állomáshoz ért az európai túránk, ezúttal Hollandia volt a cél. Tudom, tudom, nagyon snassz, hogy tulipánokat készítettem, de ez az első, ami Hollandiáról eszembe jut.


Szeretném megtanulni az egymozdulat technikát, egyelőre még nincs hozzá tökéletes ecsetem, de gyakorlásnak megteszi. Lapon sokat gyakoroltam a tulipánok szirmait, mjg végül ilyenre sikerült. Még mindig nem tökéletes, de meg voltam vele teljes mértékben elégedve. Nagyon szerettem viselni. :)




A másik kezemen egy tengerpartos manikűr volt, melyről itt írtam már. A körömágyhosszabbító zseléből lett felépítve, a tanfolyam egyik óráján épített a kolléganőm. Direkt kértem csak sima körömágyhosszabbítást, mert tudtam, hogy 2-3 nap múlva úgyis lereszelném és másikat készítenék.

Használt lakkok, termékek:
A zselés alaphoz: PearlNails előkészítő folyadékok (Fungicid, Nail Prep, Primer, Ultrabond), Pearl Nails Hard Gel Pink, Pearl Nails Cover Pink.
A design elkészítéséhez: Catrice Crushed Crystal 01 Royal REDding, fehér, piros és fekete akril festék, zöld és sárga tempera, BPS fixálásmentes fedőlakkzselé.

A többiek alkotása:


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből