2016. július 13., szerda

NOTD | Medúzácska

Sziasztok!

Ez a manikűr valahogy jobban nézett ki a képzeletemben... :) A 2012-ben készített medúzás manikűröm is jobban sikerült ennél, ha a kettőt egymás mellé teszem... hát nem mondhatni, hogy fejlődés van a kettő között.



Alapnak az AVON Gel Finish Marine blue árnyalatát használtam, aminek bár nagyon szeretem a színét, a lakk orrfacsaró szaga miatt alig szoktam elővenni. Nyomdázáshoz a Moyra retro lemezét használtam. Először a Moyra No. 03-as fehérrel a pöttyöket, majd erre szerettem volna a Moyra Aqua Jeans Deep forestjével a pavákat, de az nem látszott túl jól, így még rányomdáztam ugyanazt a mintát a Moyra kék holografikusával is.
A kicsi, nyomi medúza akrilfestékkel készült. Bár jobban megnézve, a medúzácskám inkább polip. :D
  

Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből