2016. május 30., hétfő

Teszt | BPS damask mintás fehér és fekete vizes matrica

Sziasztok!

A mai bejegyzésben két ív vizes matricát szeretnék nektek bemutatni, melyet a BPS-től kaptam tesztelésre. Nagyon tetszik a damaszk minta, így örültem, mikor ráakadtam erre az ívre.














Először rajta felejtettem az átlátszó védőréteget, ezért persze merev maradt és nem tudtam normálisan felapplikálni. Persze, így nem sikerült a manikűr, jól fel is húztam magam rajta, de aztán megcsináltam még egyszer.









Innen rendelhető meg, ha megtetszett - most kedvezményes, 1,52 dollár! :)

Born Pretty Store weboldalán még számos, gyönyörűbbnél gyönyörűbb kő, szegecs és egyéb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Nektek tetszenek a matricák?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből