2016. május 22., vasárnap

NOTD | OMD2013: Day 6 - Neon

Sziasztok!

A kiívásban már elég szépen előre haladtam, de a neon és holo témák nem voltak még meg, ezért nem posztoltam. nagyon régóta eldöntöttem, milyen manikűrt szeretnék készíteni erre a témára, aztán mikor a legutóbb a BPS tesztcsomagomba kértem is zig-zag szalagot, úgy voltam vele, még kibírom azt az 5-6 hetet, míg megérkezik... csak arra nem számítottam, hogy ez az 5-6 hét több mint két hónapra fog rúgni a végére.

De most, hogy megjött a termék, két tantárgyra való felkészülés között péntek este gyorsan elkészítettem a manikűrt.



Már évek óta tervben volt egy ilyen manikűr elkészítése, több színkombináció is eszembe jutott, valószínűnek tartom, hogy már színnel is ki fogom még próbálni, hiszen mutatós és könnyen elkészíthető manikűr. Pont olyan, amit az utóbbi hónapokban nagyon preferálok. :) 

Azért a neon színe miatt ezt a hétfő-keddi (számomra) extradurva vizsgáimhoz nem vállalom be, így vasárnap este a neon körmöket át fogom festeni a szokásos AVON Candy Apple pirosamra. A másik kezemen a kis- és gyűrűs ujjamon most is arany homok van, az marad, a többi meg szintén piros lakkot fog kapni. :)





Fedőlakk használatával is úgy tűnt, hogy fel fogja szedni az alapot a ragasztószalag, így végül a már bemutatott matricás variációt készítettem el. Így viszont bubis lett a gyűrűs ujjam, de ez legyen a legkevesebb problémám most. :D

Használt termékek: Rapsodi 332, Golden Rose Holiday 82, Moyra no. 35, Golden Rose Rich Color 76, Moyra zselé hatású fedőlakk, BPS zig-zag szalag.

Hogy tetszik a manikűr? Ti is készítettétek már el így a manitokat? Milyen színt használtatok?

Szép napot!
Bella

Frissítés:
Ma délelőtt elkészítettem a piros, vizsga-kompatibilis(ebb) változatot:


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből