2015. június 20., szombat

NOTD | Újabb dry brush manikűr

Sziasztok!

Mikor a legutóbb bemutatott Avon lakkok legelőször egymás mellé kerültek, rögtön tudtam róluk, hogy egy manikűrben egyesülni fognak. Aztán megpillantottam az instagramos kihívás témái között a dry brusht és meg is volt a terv: Az Avon Creme Brulee, Mudslide és Mauvelous lakkok kiegészültek a B.O. 78-asával és elkészült ez a mani. :)








Hogy tetszenek a színek így együtt? Szoktátok használni ezt a technikát?

Szép napot,
Bella

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik:) A manikűrről nekem az ősz jutott eszembe:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik és nekem is őszies. :)
    Egyébként én is tervezem ezt kipróbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D Nekem is őszies beütése volt, ennek ellenére kedveltem hordani. :D Ajánlom kipróbálni a technikát. Nagyon könnyű az elkészítése és szerintem mutatós manikűr készül vele.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből