2014. szeptember 4., csütörtök

NOTD | Merida

Sziasztok!

Mivel ebben a hónapban az eddigieknél is több kihívásban részt veszek, úgy terveztem, a disney hercegnősben már nem fogok, de tegnap este megpillantottam Thimmykénél a bejegyzést és rögtön kedvet kaptam mégis a manikűr elkészítéséhez, hisz az előző, hasonló témában futó kihívást is nagyon élveztem.
A manikűr már tegnap este elkészült, viszont méretre vágni, vízjelezni és posztolni csak most futotta az energiámból. Nekem tetszik a végeredmény, remélem, ezzel ti is így vagytok. :)





A többieké:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből