2014. szeptember 18., csütörtök

NOTD | Elsa


Sziasztok!

Bár a manikűr már hetek óta kész van, a tegnapi bejegyzésről mégis lekéstem. Csak délután jutott eszembem hogy posztolni kéne, de a képeket méretre vágni, vízjelezni, aztán bejegyzést is gyártani már egyáltalán nem volt energiám. :/ Szóval szokás szerint ismét csúsztam vele. De ma már erőt vettem magamon és elkészültem mindennel. ^^



Az egyszerűség jegyében gondolkodtam. Szerintem ez a GR csillámos lakk nagyon jól passzol Elsához, sőt, ha evet kéne adni neki, szerintem nyugodtan kaphatná is az Elsa nevet. :) Szerintetek?





A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből