2014. szeptember 27., szombat

31DC3014 | Day 16-24


Sziasztok!!

Hozom a kihívás folytatását. :)



16. Tribal


Az új kihívás szerint a 16. nap a geometriai téma volt, arra pedig a ManiCute alkalmával készített háromszöges manikűrt szántam, melyről több képet itt találtok.

17. Glitter
Kipróbáltam két új lakkomat. :) Mindkettő nagy szerelem, külön-külön is, így együtt meg pláne. <3



18. Galaxy
Az inspirációm Sammy-től jött.


19. Half moon
Már évek óta az inspirációs mappácskámban volt egy hasonló manikűr, barna-fehér kombinációval, épp ideje volt ezt is kipróbálni. (:



20. Water marble
Még mindig nem vagyunk nagyon jóban, én meg a vizes márvány technikája, de azért ennél rosszabbat is alkottam már ezzel a technikával. ^^



21. Inspired by a color
Ő is egy új szerzemény. Egy bogyószínű szépség, kicsit sötétebb, mint azt a kép mutatja. Én nagyon szeretem, s ahhoz képest, milyen olcsó volt, nagyon tartós! :)



22. Inspired by a song
Nem is volt kérdéses, hogy Pharrell Williams Happy c. számát fogom választani. :) Lent a videó, ami ihletet.

23. Inspired by a movie
Oké, én picit csaltam - ismét -, mert idén sem egy mozifilmet választottam, hanem egy sorozatot. Mégpedig a kedvencemet: Criminal Minds - Gyilkos elmék ihlette manikűrt készítettem.

24. Inspired by a book
Nora Roberts Kulcs trilógiájának utolsó kötete ihlette a manit. Nagyon kedveltem a trilógiát, a manikűrt már kevésbé. :D Nem fog a kedvenceim közé tartozni. ^^



Melyik volt a ti kedvencetek? Én a tribal/geometric manikat szerettem a legjobban. :)

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből