2014. február 20., csütörtök

Teszt | Golden Rose Ceramic 133

Sziasztok!

Ma egy nagyon régi, még 2008-ban vásárolt Golden Rose lakkomat szeretném bemutatni nektek. Én nagyon szeretem a színét, a tartóssága is nagyon jó. A ecsettel könnyen lehet dolgozni, az állagával még most, sok-sok év elteltével sincs semmi gondom, egyedül a száradási idején érezhető, de még mindig tűrhető, egy-egy új lakkot még most is lekörözhetne.
Az üvegcse henger alakú, aminek a hátránya az, hogy nehezebben tárolható, illetve fentről nem látható jól, hogy milyen szín van az üvegben. De ezt leszámítva teljesen rendben van, én nagyon szeretem használni. :)
Már két rétegben is szépen fed, de ha van időm, azért felviszem a harmadikat is. :)

Három réteg



Egy réteg

Két réteg

Két réteg

Három réteg + matt fedőlakk


Én nagyon szeretem ezt a márkát. :) És Ti?

Bella

3 megjegyzés:

  1. gyönyörű*.*

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu/2014/02/blogsale-ii.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, szeretem az aranylakkokat. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi. :) Valóban szép árnyalat. Inkább csoki barna, arany mikrocsillámokkal.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből