2014. február 21., péntek

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | 3. forduló: Ételek

Sziasztok lányok!

Ma jelentkezünk a LFP, vagyis a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! következő fordulójával, melynek a házigazdája most Manna volt.

Már akkor tudtam, hogy nem édességben, desszertben fogok gondolkodni, mikor megtudtam, hogy ez lesz a téma. A tükörtojásokat már régóta szerettem volna elkészíteni, így végül a popcorn-tükörtojás csatát az utóbbi nyerte. Szerintem nagyon jól sikerült, de semmiképp nem állt szándékomban hordani is, így bármilyen jó is volt, amint elkészültek a képek, lemostam.






Használt lakkok:

Figyeljétek a blogot, pár nap múlva hozom az összefoglalót és az új házigazda nevét! ;)

A többiek munkája:

20 megjegyzés:

  1. Igazán ötletes :D Jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  2. O de jó :) Imádom a tükörtojást :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ki nem állhatom. max kivágom a sárgáját, a többi meg átadom Édesapámnak. :D De ha csak lehet, kihagyom. :D

      Törlés
  3. Olyan, mintha valami virág lenne! Nagyon jó lett!:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofa lett, ötletes :)

    VálaszTörlés
  5. Igen ez nem valami hordható kategória :D De ügyesen megoldottad.

    VálaszTörlés
  6. Kár, hogy lemostad :( Nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) De muszáj volt lemosnom, ilyen manival nem indulnék azért már meg. :)

      Törlés
  7. Jópofa kis tojások lettek. És ez a zselé hatás valami gyönyörűséges... *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Örülök, hogy neked is tetszik! :)

      Törlés
  8. fú, ez király lett!! :DD ötletes kis tükörtojás :))

    VálaszTörlés
  9. Lányok! Köszi szépen a sok kedves szavakat! Örülök, hogy tetszik nektek! :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből