2013. március 21., csütörtök

B&W | Day 8 - Sponging

Nem lett tökéletes, mert siettem, és kihagytam egy színt, így nem olyan szép az átmenet. De ha így készítitek el, akkor viszont az lesz. :)
Szóval az van, hogy én befestettem az alapot, a feketét. És ahhoz, hogy szép legyen, nem csak szürkébe és fehérbe kellett volna mártani a szivacsot, hanem  feketébe is. De így is hordható volt.^^







Használt lakkok:

Amúgy így a végére megjegyezném, hogy ezt a bejegyzést nem ilyen későre terveztem ám, csak ma megint nem volt net a koliban. Az utóbbi hónapban minden kedden-szerdán ezt játsszuk....-.-

Legyen szép napotok holnap!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből