2013. január 13., vasárnap

Photo A Day | December 2012

Még júliusban készítettem egy hasonló posztot, akkor elég nagy volt az érdeklődés iránta, ám augusztusban elromlott a gépem, de arra gondoltam, decemberben újra nekivágok. :)
Most is csaltam egy keveset, hisz vannak régebbi képek is.

Day 1 - 8 óra
Még 8 óra van hátra, amíg a spárga beérik^^

Day 2 - Béke
Ezt a kulcstartót még évekkel ezelőtt csomóztam az egyik barátnőmnek

Day 3 - Amit viselsz
A muffint nagyon gyakran viselem, az aranyat pedig mindig.^^

Day 4 - Fehér-fekete

Day 5 - Felnéz
Miku is felnéz valamire. :)

Day 6 - Ahonnan származol
Az én szülővárosom Csíkszereda, sajnos saját képem nincs róla, de hozok egyet a világhálóról.

Day 7 - Csillag
Ő világít minden karácsonyi időszakban az ablakomban. :)

Itt elkövetek ismét egy kis turpisságot, mert több napot is egy képbe mutatok be, mer nekem mindegyik nap ugyanezt jelenti. :)

Day 8 - Akiket szeretsz;  Day 9 - Fotó+pár szó róla; Day 18 - Ami vidámmá tesz; Day 19 - S-sel kezdődik; Day 23 - Az öröm számodra_________
Vagyis a szeretteim, családom. Ők tesznek boldoggá, vidámmá, ők csalnak mosolyt az arcomra. :) És a szeretet SZ-el kezdődik, az SZ viszont S-sel! ;)

Day 10 - Alatt
A kis drága általában az alatt a rózsaszín fogkoptató alatt szokott tanyát verni. :) ♥

Day 11 - Édes
Mint a Milka csoki^^ Háttérben a kicsengetési kártyám. :D Na, felismeritek a nevem? :D

Day 12 - Haj
Eredetileg kalap volt, de végül átavanzsált az unokahúgom által készített hajfonatba.^^

Day 13 - Fények
A fáról.

Day 14 - Valami zöld
Ő a szekrényem ajtajának egyik lakója. :) Négy évvel ezelőtt kaptam karácsonyra.

Day 15 - Kint
Havas táj. Ameddig a szem ellát mindenhol hó. ♥

Day 16 - Amit te készítettél
Papírból készített csillag karácsonyfadíszek

Day 17 - Földön
Amióta elköltöztem otthonról, illetve beállt a hideg, a teraszról beköltözött az aloe a szobámba, a hörcsögös székecske alá. Olyan gyorsan növekszik ott! Kétségkívül a hörcsögeim nagyon jó hatással vannak rá.^^

Day 20 - Időjárás
Ez a kép aznak készült, hogy visszajöttem Kolozsvárra. Otthon egész nap esett a hó. ♥

Day 21 - Fa
Ha december és fa, akkor csakis karácsonyfa lehet. ^^

Day 22 - Dekoráció
A kedvenc karácsonyfadíszem. Az ilyen csepp alakú díszek a kedvenceink, sajnos nekünk csak kettő van, és azok közül is az egyik (pont a zöld) már rég óta törött. Évek óta keresem az ilyen alakú díszeket, de egész mostanig nem találtam. Amint megláttam, nem is volt kérdéses, hogy a kosaramban landolnak. :) És nem bántam meg, gyönyörű ékei voltak a fánknak! :)

Day 24 - Tradíció
Karácsonyfa díszítés, közös sütés-főzés

Day 25 - Ebédidő
Ez valójában szilveszterre készült, de pár nap ide vagy oda.^^

Day 26 - Rendetlenség
Azért próbálok úrrá lenni a káoszon^^ Több-kevesebb sikerrel.^^

Day 27 - Ahogy pihensz
Pihenés=alvás^^ Ha alvás, akkor csakis Abonnyal. Otthon néha Tatty Teddy is mellettem van meg amúgy is olyan kis cuki. :)
Másik lehetőség a pihenésre, melyet sajnos elég keveset használok mostanság, az az olvasás. :)

Day 28 - Hideg
A pezsgő miután kivettük a hóból.^^

Day 29 - Meleg
A kávém minden egyes nap♥

Day 30 - Ami mosolyt csal az arcodra
A hörcsögeim. ♥♥♥

Day 31 - Önarckép
Egy kép szilveszterről, amint lefejezek egy kígyót, helyesebben lefarkazok, mert a feje volt az utolsó harapás.^^ Én kegyetlen. :D

Az ötletek innen valók. Van januári is, de  még nem tudom, hogy elkészítem-e.:)
Remélem, tetszett nektek.:)
Bella

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó képek, neked is van farmod, lehetnénk szomszédok!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Igen, g.bella néven megtalálsz. Ha azt írja ki, hogy túl népszerű vagyok, akkor szólj, és törlöm az egyik nem aktív szomszédom.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből