2013. január 7., hétfő

Teszt | Moyra 99

Sziasztok!

Még decemberben vettem magamnak 3 Moyra lakkot, karácsonyi meglepi magamnak. :)
Az egyik ez a Moyra 99 volt, melyet sokan a Max Factor Fantasy Fire dube-jának is tartanak.
Nem tudom, milyen a Fantasy Fire, de ez a Moyra valami csoda! :) Saját magában, de fedőlakk formájában is kiváló. :)












Csak magában, én így is nagyon szeretem:



Ez a három az eddigi első Moyra lakkom, ezzel a 99-essel meg vagyok elégedve, sőt! :)
Nektek megvan a lakk?

Bella

7 megjegyzés:

  1. Júj, ugyanilyenem nekem is van!:)

    VálaszTörlés
  2. hu, gyönyörű, én is megfogom venni :)

    VálaszTörlés
  3. Őt is szeretném, de mint sok mást, ezt sem találom Veszprémben, kezdem ezt már unni :S :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Klau, idd el, ismerős érzés, otthon én is alig kapok pár dolgot meg. Ebből a szempontból örülök, hogy nagyvárosba költöztem. :)

      Törlés
  4. Annyi sok szép képet látok róla, hogy úgy érzem nekem is meg kellene vennem... De most az essence akcióra hajtok. =)

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok! :) Amúgy valóban nagyon szép, tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből