2011. szeptember 25., vasárnap

Recept | Kapros-joghurtos csirkemell tésztával

A recept innen: No Salty
Ez volt a második a gyümölcsleves után. Szeretem a kaprot, a joghurtot, a csirkét és a tésztát is, így együtt pedig nagyon finom kombinációt alkotnak! Megéri kipróbálni!
A receptet ide nem másolom be, a linken elérhetitek. Én is ez alapján készítettem az ételt, egyedül a mártásnál variáltam kicsit, édesanyám a több évtizedes konyhai tapasztalatából megosztott egy-két apróbb tükröt. (:

Édesapám tejföllel fogyasztotta

Mindenkinek nagyon ízlett, szerintem még máskor is el fogom készíteni. (:


Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből