2017. november 24., péntek

NOTD | Duett Karácsony - Téli álomséta

Sziasztok!

Az évek során már többször említettem, hogy a Szinetár-Bereczki féle Duett Karácsony a kedvenc karácsonyi albumom, megállás és megunás nélkül tudom órákig, napokig hallgatni. Már tavaly szerettem volna az album dalai által inspirált manikűröket készíteni, de az akkor elmaradt, idén viszont tényleg szeretnék minden dalhoz egy manikűrt alkotni.
Be szeretném mutatni nektek az első dal inspirálta manikűrömet. Egyszerű, de szerettem hordani.




Tegnap vásároltam mega Moyra Winter is Here nyomdalemezét, amit azon nyomban ki is próbáltam. :) A végeredmény nem lett tökéletes, de szerintem nem lett rossz sem. :)


A Téli álomséta dalszövegét itt olvashatjátok el, illetve az alábbi videóra kattintva meg is hallgathatjátok:


Hogy tetszik a dal? Ismertétek már?

Szép estét!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből