2014. április 10., csütörtök

NOTD | Világos fonott manikűr

Sziasztok!

Ezt a manikűrt az áprilisi kihívásra készítettem. Nagyon megtetszett Sammy* pasztell-fonott manikűrje, így ennek alapján készült az enyém is, bár én nem a pasztell színekre alapoztam, mint azt bizonyára észre is vettétek. :)




*Amúgy csak most vettem észre, mikor a linket kerestem, hogy ezt a manikűr Sammy egyik tavalyi húsvéti manikűrje. :)

Hm... azt hiszem, a fonott minta egy ideig nem lesz a kedvencem. :D Eddig amúgy is csak egy ilyen manikűrt készítettem, még 2012-ben. Mondjuk azt nagyon szeretem hordani. :)

Ti szoktatok fonott mintás manikűrt készíteni? Szeretitek?
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből