2015. január 5., hétfő

Manikűrvadász | Szülinapi forduló - Bandita munkája

Sziasztok!

Ebben a vendégposztban mutatja be Bandita erre a fordulóra készített manikűrt. Sajnálom, hogy csak pár perc késéssel, kicsit benéztem a dátumokat, és ezt a bejegyzést 8-ra ütemeztem.





"Sziasztok Vadászok!

Arról most nem írnék inkább, hogy mennyire szeretem ezt a kreatív körömjátékot, mert úgyis tudjátok, hogy szívem csücske a Manikűrvadász, és az unalomig tudnám ismételgetni, hogy odavagyok érte, imádom, stb.
Arról viszont mindenképp muszáj lelkendeznem, hogy mennyire szuper a bloggerina, akit ezúttal számomra kisorsolt a véletlen!

Emma igazi példakép lett nekem a vadászat során. Lenyűgözően díszít, de munkái nem pusztán emiatt hordoznak kimagasló esztétikai értéket, ugyanis tehetsége párosul a végletekbe menő maximalitással, igényességgel. Egyetlen olyan manit sem láttam Tőle, ahol a "körítés", azaz a körömágybőr, körömfelület, a fotók, a lakkok eloszlatás-technikája ne lett volna 100%-ban tökéletes.
Én totálisan rákattantam Emmára, aki a mai napon az alábbi becenevet kapta tőlem:
PENGEMMA! :)

Az alábbi manikűrt választottam tőle, tudva, hogy ha megfeszülök, se lettem volna képes utángyártani ezt a csodás, vizesmatricás gyönyörűséget, ezért inkább átgondoltam, és a legkedvesebb Marble-technikámmal készítettem el a rózsákat a legszebb kék körömlakkom segítségével a nedves alaplakk felületében.



Saját fotóim:


A többi körmömön ugyanez a mesés kék lakk feszít, és hogy téliesítsem a figurát, bevontam a kedvenc jégpelyhes átlátszó Lovely-mal.
Természetesen ebbe a maniba is muszáj voltam belecsempészni a briliánsszikrázású Lovely Snow Dustomból pár pöttynyit, ki sem bírtam volna! :)

Nagyon köszönöm Bellának a lehetőséget és a segítséget! A többiek munkáit izgatottan várom!

Bandita"

Én is köszönöm Banditának a részvételt!
A többiek alkotása:

24 megjegyzés:

  1. Bandita, gyönyörű ez a manikűr! Én egyszerűen imádom! *.* Bár én kicsit elfogult vagyok, ugyanis a kedvenc technikámmal készült. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lelki társak vagyunk, ugyanis nekem is ez a legkedvesebb körömdíszítési technikám! :D

      Törlés
  2. Gyönyörűséges, nagyon finom munka! :))

    VálaszTörlés
  3. Szép lett és a megoldás is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Bandita!
    Csodaszépen lakkozol. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűszép lett, nagyon tetszik! :)
    Imádom a márványkacskaringóidat, tökéletesek! :)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikusan szép a te verziód is! :)

    VálaszTörlés
  7. Ezek a rózsák mesések, az egész manidat imádom úgy, ahogy van! :)

    VálaszTörlés
  8. Csodás lett, mint minden eddigi manikűröd Bandita! :)
    A PengEmmán meg nagyon jót derültem! :D

    VálaszTörlés
  9. Szépséges lett! :) És élvezetes volt olvasni a bejegyzést!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett, csodásak a rózsáid ^^

    VálaszTörlés
  11. Csodás rózsák,nagyon szép lett!!

    VálaszTörlés
  12. annyira szép!! Bandita mindig olyat alkot, hogy tátott szájjal les az ember : D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon köszönöm, Lányok a kedvesebbnél kedvesebb kommentet, olyan jól esett! :)

    VálaszTörlés
  14. Hű de szép, mint a porcelánfestés!

    VálaszTörlés
  15. Szuper lett. Nagyon jó a kivitelezés. :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép! És szuper, hogy még a virág is "mintás". :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből