2014. május 21., szerda

LFP | 6. forduló - Fantázialények

Sziasztok!

Ismét jelentkezünk a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! következő fordulójával. Ezúttal You You volt a házigazda, ő is ötlötte ki a témánkat. Először szép, szivárványos unikornist szerettem volna, de az sok macera, mostanság meg nem igazán van hozzá türelmem, sem energiám, így alternatívákon gondolkodtam. A 2. LFP fordulós Ariel manikűrömön kívül viszont semmi nem jutott az eszembe. De azt ugyebár már ellőttem, így megnyitottam az inpirációs mappámat, találtam egy nagyon régi Hupikék törpikés manikűrt. Ez sem került sokkal kevesebb macerával, nézzétek el nekem, de már tényleg nem volt türelmem hozzá, így eléggé össze lett csapva, a végén már az sem érdekelt, hogy nincs normális kontúr. Azért remélem, elnyeri a tetszéseteket. :)



Nemsokára hozom az összefoglalót! ;)
A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből