2011. június 5., vasárnap

Személyes | Hihetetlen, de megnyerte!!


Akkorát visítottam a TV előtt, mikor Sanyi kimondta Atti nevét! Itt sikongattam, ugráltam meg könnyeztem a TV előtt! Nem számítottam rá egyáltalán, hogy megnyeri, de az ő győzelménél jobban senkiének nem örültem volna.
Annyira jó érzés, hogy én is hozzájárulhattam SMS-ekkel a győzelméhez. A számlám biztos jóval nagyobb lesz, mint a megszokottak (sőt, az anyukámé is, mert az övéről is küldtünk), de nem gond, felajánlottam a májusi gyerekpénzemet. ^^
nem tudom, emlékeztek-e rá, de mikor Attila legelőször énekelt, miután lement a színpadról, Hernádi Judit megmondta, hogy még az is benne van, hogy Attila megnyeri. És sikerült neki!
Remélem, majd Csíkszeredába is ellátogat, úgyis itt van Kézdi közelében. (:

Gratulálok Attila, nagyon ügyes voltál!

6 megjegyzés:

  1. Én is neki drukkoltam. :) Örülök, hogy ő nyert, nem számítottam rá. Már azért sem mert a család többi tagja Szabó Ádámra szavazott.

    VálaszTörlés
  2. Ezzel én is így voltam. Mi apukámmal az Appril-re számítottunk, mert sokan vannak.
    Aztán jött a meglepi. (: Az első másodpercekben még fel sem fogtam, hogy Sanyi tényleg Attila nevét mondta ki. ^^
    Nem csodálom, a családod Ádámra szavazott, nálam is volt a No.2. (= Hihetetlen, hogy mit el nem művel a harmonikájával.

    VálaszTörlés
  3. RTLen nincs sok szerencséjük a táncosoknak és a női előadóknak. Mindig fiú nyer.

    Ádám szerintem sokra fogja még vinni, nem sok tehetséges harmonikás van nálunk. Attila meg felléphetne pár Tabáni koncerten mivel hasonló számokat énekelnek. :)

    VálaszTörlés
  4. Ádám még szerintem is sokra viheti. Én személy szerint nem értettem egyet Fáy azon kijelentésének, hogy választania kell a két stílus közt. Szerintem mindkettőn megmaradhat. Kiad egy ilyen lemezt, majd egy olyat. Biztos vagyok benne, hogy mindkettőre lenne kereslet, sőt, sajnálnám, ha az egyiket abbahagyná. (:
    Igen, valóban felléphetne Tabáni előtt. (:

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy örülsz, de remélem még jobban fogsz, ha megtudod, hogy ki nyerte meg Fányt :D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem sem kéne választania. Ha több mindenhez ért, az annál jobb.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből