2017. december 31., vasárnap

NOTD | December színei - Csillogó

Sziasztok!

A December színei kihívás utolsó állomása ez. Picit csalok is, mert a karácsonykor viselt manikűrömet mutaom most be nektek. Pár órája rájöttem, hogy abban is volt csillogó, bár nem olyan, amit terveztem volna erre a témára. Viszont az az igazság, hogy így az év utolsó napjára annyira elfáradtam, hogy csak a most mutatott lakkozást volt energiám leoldani (lakkzselé fedőlakk volt rajta), aztán visszareszeltem és bekentem Eveline8in1-el. Ennyi lesz nekem a szilveszteri manikűröm. Évek óta nem volt erre példa.  No de inkább mutatom a karácsonykor viselt manikűrömet, az is gyorsan elkészített darab volt.


A lenti manikűröm még nyáron készült, ez az egyetlen, amit még nem mutattam be a blogon, nem szerettem volna az új évre hagyni.

Az előző évek kihívására készült manikűrjeim: 201420152016

Sikerekben gazdag boldog új éet kívánok mindenkinek!
Bella


A többi manikűr:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből