2017. október 9., hétfő

ManiCute | Pulcsi minta

Sziasztok!

A mai bejegyzésben egy olyan manikűrt próbáltam ki, amit már régóta szerettem volna. Sajnos a végeredménnyel egyáltalán nem voltam megelégedve, csak a színek összeállítása és sorrendje tetszett, az viszont eléggé ahhoz, hogy adjak pár napot a manikűrnek és ne mossam le rögtön.


Nem akartam zselét tenni a körmeimre, úgyhogy végül úgy döntöttem, csak a mintát készítem zseléből. Az úgyis pár nap alatt lepattan, ha körömlakkra építem, hisz a két anyag nem kompatibilis egymással. Két réteg Eveline8+1 alapakra jöttek a minták, miután megkötött, jött a két réteg szín. Sajnos itt már alig látszott,hogy a lakk alatt van valami minta, ezért dísítettem még matt fedőlakkal is. Aztán fotózás nélkül nyugovóra tértem... reggelre meg látom, hogy kidomborodott az eredeti minta is. Már este sem volt a kedvencem a végeredmény, na de így még annyira sem jött be. A színkombinció viszont tetszik, így kibírok vele 2-3 napot. :)


Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből