2014. március 2., vasárnap

NOTD | Vében színes

Sziasztok!

Hasonló V alakú manit már régóta terveztem, most eljött hát az ideje. :) Eredetileg úgy szerettem volna, hogy egyik ujjamon lefele, másik ujjamon felfele legyenek a V-k, de már az első ujjamon elrontottam, úgyhogy végül csak a gyűrűs ujjaim lettek inverzek. :) Amúgy tisztában vagyok vele, hogy ragasztószalaggal sokkal sokkal szebb lett volna... másoknál. De tuti nem nálam, mert én, hacsak nem várok egy napot a teljes száradással, hiába követek el bármilyen trükköt is, a végeredmény úgyis katasztrofális lesz. :/ Szóval végül maradt a vékony ecsettel elkészített mani. Szerintem így sem lett rossz, de tény, sosem lesz a kedven alkotásom. :D







Többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből