2013. szeptember 24., kedd

Teszt | Maybelline Colorama 16

Drága barátnőm, Bogi lepett meg ezzel a csodálatos lakkal! Életem első Maybelline lakkját is tőle kaptam, az is egy gyönyörű piros árnyalat!
Ez a második Maybelline lakkom az új kiszerelésből, és összességében az ötödik, de a többihez hasonlóan, erről a szépségről is csupa jót tudok csak mondani!




Gyönyörű színe van. Ritka, mikor Édesanyám azt mondja egy lakkra, hogy milyen gyönyörű, de ezt bizony még ő is ezzel a jelzővel illette! Amúgy nagyon hasonlít az Oriflame Burgundy lakkomra, ami -akik régóta követnek bizonyára tudják- az egyik nagy kedvencem.


Két rétegben már tökéletesen fed, nagyon gyorsan szárad, az ecsete a szeretem-széles kategóriába tartozik, melyekkel olyan jól tudok és szeretek dolgozni. A tartóssága is megemlítendő, mert volt már több mint egy hétig is rajtam csillámos fedőlakkal! (A 31 napos kihívás első napján látható is lesz). Most is péntek óta van rajtam, ergo 3 napot bírt már ki és van olyan körmöm, ahol egyáltalán meg sem kopott!
Amúgy a képek nem adják annyira jól át a színét, egy picikét bordóbb a képeken láthatónál.


Sajnos csak magáról a lakkról elfelejtettem képeket készíteni, de Krisztinánál találtok.

Nektek megvan ez a lakk? Hogy tetszik?
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből