2012. február 23., csütörtök

Blog | "The Versatile Blogger" Díj

Sziasztok!

Múlt pénteken nagy meglepetés ért, ugyanis megkaptam életem első díját Genustól, a GG Faékszer tulajdonosától, mégpedig a "Sokoldalú Blogger" Díjat. Nézzetek be Gennushoz, én mindig csak ámulok és bámulok, annyi csodálatos dolgot készít! (:
Genus, köszönöm szépen! (:

És akkor jöjjenek a szabályok:
Amikor valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követnie:
  • megköszönni a díjat annak, akitől kapta (ezt talán nem is kellene külön kiemelni) és belinkelni a blogját,
  • 7 dolgot felsorolni magáról
  • 15 bloggernek továbbadni és a tudomásukra hozni.
Nos, akkor jöjjön a hét dolog:
1. Immár 5 éve hódolok a szerepjátékos szenvedélyemnek. Persze, kisebb-nagyobb kihagyásokkal (legutóbb kb 1,5 évre^^). Van saját oldalam is, a Coxton.
2. Nagyon szeretem az állatokat, hörcsögöm már 5 és fél éve folyamatosan van. Most épen 5 kis szőrmók. (:
3. Szeretek olvasni, kedvencem műfajom a krimi.
4. Kedvenc íróm Agatha Christie, Joanne Kathleen Rowling, Jókai Mór.
5. Pár hónapja felfigyeltem József Attilára, azóta is nagy kedvenc, de Petőfi is megmaradt annak. Ahogy Adyt továbbra sem tudja bevenni a gyomrom. :(
6. Pedagógusi pályára készülök amióta csak az eszemet tudom.
7. Annak ellenére, hogy biosz-kémia osztályba járok, matek egyetemre készülök. (:

Mikor megkaptam a díjat, azt hittem, nem fogok tudni felsorolni 15 blogot...hát tévedtem.^^ Bár kis csalást én is elkövetek, ugyanis csak 14 blogot nevezek meg. (: Ők pedig a következők (az eredményeket nem a továbbjutás sorrendjében mondjuk) :
1. TücsökBogár Konyhája
2. Ottis főz
3. Bebi Tündérországa
4. Zs'Art
5. Lana kreatívkodásai
6. Fonalazó
7. BogBlog
8. Ármina Lélekszilánkjai
9. Babaságok, mindennapok
10. A két kezem öröme
11. Random thoughts by me
12. Klári gyöngyékszerei
13. Fantázia Bizsu
14. Inga

A 15. Díjat pedig még egy ideig magamnál tartogatom. (: Bár már azt is tudom, hogy ki fogja megkapni. (:

Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből