2015. augusztus 7., péntek

Személyes & NOTD | Ozon Turist panzió élménybeszámoló + a kirándulás alatt viselt manikűröm

Sziasztok!

Ma egy élménybeszámolót szeretnék veletek megosztani. Még június végén, közvetlenül a budapesti kirándulás után töltöttünk pár napot a Gyergyócsomafalvától néhány kilométerre lévő Ozon Turist panzióban.

Egyszerűen csodálatos az a hely, mindentől távol, egy kis nyugalom sziget a hegyek között, fenyőerdőkkel körülvéve! Én egyszerűen beleszerettem.

Sok-sok kép következik. Aki csak a manikűrre kíváncsi, az görgessen teljesen le! ;)

Egy kis óázis van itt kialakítva, vendégházakkal, sportpályával, uszodával, szaunával, megannyi patakocskával, mini-vízeséssel, halastavakkal, játszótérrel.

Mi két vendégházat béreltünk ki, plusz néhányan a vendéglő feletti szobákban kaptak helyett. A vendégszobák 11 személyesek. Előszoba-nappali, ezekkel egy légtérben lévő konyha, fent- és lent fürdő, fent négy szoba és egy nappali-szerűség van. Bár azokról képet nem készítettem, nagyon jól vannak megépítve és berendezve egyaránt.
Fizetés ellenében lehet horgászni, biliárdozni. Ha jól emlékszem, a darts ingyenes, ahogy a szauna és uszoda is.

Én igazából nem néztem utána, hogy hova megyünk (mikor elmentem Budapestre, még nem volt biztos, mire haza értem meg már időm nem volt), így a fürdőruhát nem pakoltam fel, szóval az uszoda-szauna kettősről nem tudok véleményt mondani.
Az ételek nagyon finomak voltak, a főszakácsnő nagyon aranyos, minden étkezésnél kijött velünk beszélgetni, megkérdezni, hogy ízlett, hogy telik itt és hasonlók. :)

No de a sok szöveg után jöjjenek a képek.

Ilyen kis palló is volt a házunknál lévő híd közvetlen közelében. :)

A mi házunknál a híd közvetlenül a verandára vezetett

Másik háznál már nem volt szükség hídra, a patakocska becsordogált a ház alá. :)

Az uszoda

Ezen a pallón mentünk mindig át az ebédlőhöz, de van "rendes" út is, megkerülve az uszodát

Egyik délután két csoport- és egy évfolyamtársammal gondoltunk egyet, és kisebb kirándulásra indultunk a közelben lévő Zugókőhöz. Igen ám, viszont annyira bent voltunk már az erdőben, hogy én végig csak arra tudtam gondolni, hogy bármelyik bokorból integethet a maci. Határozottan nem volt jó ötlet csak négyesben menni. Úgyhogy én nem is igazán tudtam élvezni az amúgy csodálatos környezetet. Mindenhol hatalmas fák, madárcsicsergés, csend és nyugalom. Sajnos itt nem készült sok kép, azok sem lettek túl jó minőségűek. Azért én megmutatom őket is.

Ezt a szerencsétlenül járt kígyót még utunk elején fotóztam.

Ingatag híd a folyó fölött. A fiúk rámerészkedtek, én viszont inkább fentről, tisztes távolságból csodáltam meg.

Zúgókő

Már az eléggé próbáratette a tériszonyomat, hogy ennyire közel merészkedtem a széléhez. :D Sőt, még egy képet a lent zubogó vízről is készítettem, de az nem lett éles. Lehet éppen azért, mert siettem, hogy minél hamarabb számomra biztos talajon legyek. :D

Ez sem sikerült túl jól, de azért látszik, hogy milyen vizes, csúszós, sáros, pocsolyás, néhol meg hatalmas, omlásveszélyes és kanyargó lépcsőfokok vittek fel. De minden lépcsőfok megérte! :)

Fák és bokrok mindenhol. :)
Aki eddig kibírta, annak hatalmas köszönet. :) Most már igazán bemutatom a kirándulás alatt viselt manikűrömet is. Kristin azték mintás manikűrjét alkottam újra az Essence Wild White Ways fehér, Gabrini 376 rózsaszín és Rapsodi 334 lilla lakkok segítségével, valamint arany frankennel és fekete akrillal. én imádtam hordani, ráadásul sokan meg is dicsérték. De a legnagyobb elismerést az jelentette, mikor még Édesanyám is megdicsérte, sőt, még azt is megkérdezte, hogyan készült! ♥ Róla tudni kell, hogy egyáltalán nem nézi jó szemmel a körmös hobbymat, idő- és pénzpocskolásnak tartja. Szóval tényleg különleges alkalom, ha éppen ő dicséri meg az alkotásomat. :)

A kétkezes képeket Édesapám készítette. :)

Hogy tetszett a manikűr? Hát a kirándulóhelyünk?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből