2012. június 14., csütörtök

Játék Verusnál

Sziasztok!

Verus egy nagyszerű játékot hirdetett: gyümölcsből (vagy akár virágból) desszertet, édességet kell készíteni, azzal nevezni. Én az abszolút kedvenc dzsememmel szeretnék nevezni, a sárgadinnye-dzsemmel. Egyszerűen IMÁDOM!! Kb minden héten legalább 2-szer megkérdezem Édesapámtól, hogy ugye még nincs itt a dinnye-szezon, holott én is nagyon jól tudom, hogy még picit várnom kell a sárgadinnyére. :D
De egy biztos! idén legalább kétszer annyit fogok idén eltenni, vagy háromszor. :D


A receptet itt olvashatjátok.


Ebben a bejegyzésemben elsírtam, hogy elfogyott ez a finomság. De csoda történt! Édesapám valahol kapott még egy meglapuló üvegecskével! De azóta az is már a végét járja... De most már az vigasztal, hogy pár hét múlva valóban itt lesznek ők is, érettségi után meg kezdhetem a sárgadinnye-befőző maratonomat. *.*



Bella

3 megjegyzés:

  1. Szia Isabella! Nagyon örülök, hogy jelentkeztél a játékra, az, hogy erdélyi vagy, meg külön öröm, én Kolozsváron születtem. Azt szeretném kérni, hogy a bejegyzésedet egészítsd ki kérlek egy recepttel, mert így nem fogom tudni elfogadni. Muszáj, hogy tartalmazzon egy leírást is, hogy készül a sárgadinnye lekvárod, mert így nem lenne fair a többiekkel szemben......de maga az ötlet nagyon tetszik. Ha készen vagy vele, szólj, és máris felteszem :)
    Üdv.
    Verus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Verus. Ott a receptre mutató link z első kép alatt. A recept egy augusztusi bejegyzésemre mutat. Nem szeretnék egy receptnek két bejegyzést, így ha nem tudod elfogadni így, link formájában a receptet, akkor köszöntem a lehetőséget, továbbiakban csak hirdetem, de a játékban nem veszek részt. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...